Rätt verktyg pris resultat

TimeWave passar alla, och våra ca 300 företag omsätter allt från 100 000 till nära 500 000 000 kr/år. Oavsett er storlek eller vilket paket ni väljer så får ni ett mycket kraftfullt affärssystem, anpassat just för er bransch, som hanterar hela er affärsprocess.

BASIC

Marknadens billigaste lösning! Om ni ni är små eller nystartade så kan TimeWave Basic vara en perfekt lösning. TimeWave Basic är en egen produkt som skiljer sig från TimeWave, men som likväl är kraftfullt och hanterar hela er affärsprocess. Om ni växer och önskar utökad funktionalitet så kan ni omedelbart uppgradera till vår fulla version.

Vad ingår

Från  389 kr / månad

PLUS

TimeWave Plus är vår fulla systemversion utan begränsningar vad det gäller t.ex. antal anställda och kunder som kan hanteras i systemet.  Vi har idag ca 300 företag som använder systemet och dessa omsätter allt från någon miljon kronor per år till flera hundra miljoner.

Vad ingår

Från 1 298 kr / månad

PREMIUM

En paketlösning för det större eller expansiva företaget som önskar utökad funktionalitet och en optimerad anpassad lösning på plats från start.  I priset ingår full systemlösning med samtliga relevanta tillval på plats till ett fördelaktigt pris. Ingår gör även bl.a. dedikerad implementationsansvarig, kostnadsfri på-plats-utbildning, årliga process- och systemgenomgångar, prioriterad ärendehantering, tillgång till kostnadsfri dygnet-runt-jour m.m.

Vad ingår

Från 7 800 kr / månad

Basic
Plus
Premium
fr. 398 Kr / månad
fr. 1 280 Kr / månad
fr. 7 800 Kr / månad
Startkostnad
1 480.00 Kr
4 500.00 Kr
7 500.00 Kr
Systemkonfiguration
Kostnadsfri utbildning
Kostnadsfri mailsupport
Kostnadsfri telefonsupport
Årlig process-och systemgenomgång
Dygnet-runt-jour
System- & verksamhetsinställningar
Behörighetshantering
Löneexport
Utökad statistik
SMS-modul
Kundportal
Bokningsassistent
Reco-koppling
BeamBop-koppling
Reskontrauppdatering
Reskontrabevakning & inkasso
Efaktura
Efaktura företag
Basic
  • Antal anställda som ingår 0 -> 3
  • Pris från 398 Kr/månad
  • Systemkonfiguration
  • Gratis utbildning
  • Gratis mailsupport
  • Gratis telefonsupport
  • Årlig process- och systemgenomgång
  • Gratis dygnet-runt-jour
  • Kundportal
  • Bokningsassistent
Plus
  • Antal anställda som ingår 0 -> 3
  • Pris från 398 Kr/månad
  • Systemkonfiguration
  • Gratis utbildning
  • Gratis mailsupport
  • Gratis telefonsupport
  • Årlig process- och systemgenomgång
  • Gratis dygnet-runt-jour
  • Kundportal
  • Bokningsassistent
Premium
  • Antal anställda som ingår 0 -> 3
  • Pris från 398 Kr/månad
  • Systemkonfiguration
  • Gratis utbildning
  • Gratis mailsupport
  • Gratis telefonsupport
  • Årlig process- och systemgenomgång
  • Gratis dygnet-runt-jour
  • Kundportal
  • Bokningsassistent

Har ni inte provat TimeWave ännu?

Vanliga frågor

TimeWave Basic är en egen produkt och är en begränsad version av TimeWave. TimeWave Basic innehåller all grundfunktionalitet som återfinns i den fulla versionen. Ni kan hantera hela affärsprocessen i ett och samma kraftfulla system. Det som främst skiljer TimeWave Basic från en full version är att vissa tillval inte är tillgängliga samt att TimeWave Basic har en förenklad lönehantering och enklare statistikmodul.

Det finns ingen övre gräns. Tre anställda ingår, och per ytterligare anställd som hanteras debiteras ytterligare 98 kr/månad. Antalet anställda som schemalagts läses av månadsvis inför fakturering.

Ja, ni kan alltid när som helst  uppgradera till full version av TimeWave. Ert avtal uppdateras då men bibehåller sin avtalsperiod. Uppgradering kan ske i princip omedelbart.

Priset för TimeWave baseras på er omsättning i TimeWave senaste 12 månaderna. Justering av pris sker maximalt var 6:e månad och priset kan då justeras upp eller ner i enlighet med ert avtal.

 

Våra avtal för TimeWave löper normalt ett år med förlängning ett år i taget om ingen part sagt upp avtal innan förlängning. TimeWave Basic har normalt en avtalsperiod på tre månader.

Det finna ingen ingen övre gräns, vi har kunder som hanterar tre anställda i systemet och kunder som hanterar tusentals. De flesta användare loggar in som Anställda för att ta del av sina specifika scheman, men det finns ingen gräns för hur många administratörsinlogg man vill använda sig av.

Som tillval har vi Kundportal som låter era kunder logga in antingen via er hemsida eller på mobilen. Vi kundportalen kan kunder bl.a. ta del av kommande och utförda uppdrag, fakturor och kommunicera med er.

För överföring av ekonomiska transaktioner har vi SIE-4-fil för standardiserad överföring.

Ja, man kan fritt skapa behörigheter och styra vilket åtkomst behörigheterna skall ge. T.ex. kan man skapa en behörighet för kundansvariga som enbart ser sådan som är relevant vid schemaläggning och kundkontakter. Det finns även möjlighet till avancerad styrning genom t.ex. Områdeskopplingar, då kommer man som inloggad i ett geografiskt område enbart åt kunder, anställda m.m. som tillhör det egna geografiska området.

Det krävs inga tillval för att hantera affärsprocessen i TimeWave, men likväl finns ett större antal tillval. T.ex. SMS-hantering, E-fakturering, Kundportal, Automastiserat bokningsflöde m.m. Ni kan läsa om alla våra tillval här!