Kundtjänst i toppklass
TimeWaves Kundtjänst nås både via telefon och e-post,
alltid utan kostnad!
Boka en demo

Customer succes - onboarding utbildning assistans uppföljning

Vår Kundtjänst är en del av Customer success som omfattar vårt arbete med onboarding, utbildning, kundtjänst samt kvalitetsuppföljningar. För oss är det en central del av vårt erbjudande. Vi vill att våra kunder skall komma igång på bästa sätt och sedan inte dra sig för att kontakta oss vid behov. Därför är onboarding och kundtjänst utan kostnad, det blir bäst för våra kunder, och därför även för oss. Vid behov finns även vår jour (och här kan en kostnad tillkomma beroende på avtal) som är tillgänglig 24 timmar om dygnet, året runt.

Jag är väldigt nöjd med TimeWave Kundtjänst. De är lösningsorienterade, trevliga och kunniga. När jag har en fråga, känns det som att de sitter bredvid mig och hjälper till. Jag får alltid den hjälp som jag behöver direkt.

Vi stävar efter att alltid erbjuda bästa möjliga service. Om vi inte lyckas, så försöker vi vara öppna med det, lära oss och utvecklas.
Jenna Parikka - Head of Customer success

Hur nöjda är ni med vårt bemötande?

Resultat från vår senaste kundundersökning.
4.5

Alltid vid köp av TimeWave

  • Import av data (kunder, tjänster, anställda m.m.)
  • Systemkonfiguration innan leverans
  • Behovs- och verksamhetsstyrd utbildning 
  • System- och leveranssäkring
  • Fri tillgång till Kundtjänst via epost och telefon
Är du trött på att prata med säljare? Har du frågor om oss eller TimeWave, slå gärna oss på Kundtjänst en signal på 08 – 650 27 00. Vi är usla försäljare, men kan allt om vårt affärssystem. Vår genomsnittliga kötid är 48 sekunder så förhoppningsvis kommer ni snabbt fram.

Vi som jobbar på Customer success

Jenna CS-sida

Jenna Parikka

Head of Customer succes

Christian Wiik

Kundtjänst & kvalitet

Peter Björkén

Kundtjänst & api-support