This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.
alltid utan kostnad!
Customer succes - onboarding utbildning assistans uppföljning
Vår Kundtjänst är en del av Customer success som omfattar vårt arbete med onboarding, utbildning, kundtjänst samt kvalitetsuppföljningar. För oss är det en central del av vårt erbjudande. Vi vill att våra kunder skall komma igång på bästa sätt och sedan inte dra sig för att kontakta oss vid behov. Därför är onboarding och kundtjänst utan kostnad, det blir bäst för våra kunder, och därför även för oss. Vid behov finns även vår jour (och här kan en kostnad tillkomma beroende på avtal) som är tillgänglig 24 timmar om dygnet, året runt.
Jag är väldigt nöjd med TimeWave Kundtjänst. De är lösningsorienterade, trevliga och kunniga. När jag har en fråga, känns det som att de sitter bredvid mig och hjälper till. Jag får alltid den hjälp som jag behöver direkt.
Carola Fundell, Carolas Hem & Företagsservice AB

Vi stävar efter att alltid erbjuda bästa möjliga service. Om vi inte lyckas, så försöker vi vara öppna med det, lära oss och utvecklas.
Jenna Parikka - Head of Customer success
Hur nöjda är ni med vårt bemötande?
Alltid vid köp av TimeWave
- Import av data (kunder, tjänster, anställda m.m.)
- Systemkonfiguration innan leverans
- Behovs- och verksamhetsstyrd utbildning
- System- och leveranssäkring
- Fri tillgång till Kundtjänst via epost och telefon

Vi som jobbar på Customer success

Jenna Parikka

Christian Wiik

Peter Björkén
